Subject: FW: 9-3/294-3 Maardu järv 2025 (002): järg: järg
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 11:51:11 +0200

From: Viktor Kisseljov <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 11:14 AM
To: [email-masked]
Subject: RE: 9-3/294-3 Maardu järv 2025 (002): järg: järg

Tere

Täname kirja eest! Transpordiameti poolt osalevad kohtumisel peadirektor 
Priit Sauk ja teehoiuteenistuse põhja osakonna juhataja Viktor Kisseljov.

Lugupidamisega

Viktor Kisseljov

Juhataja

Teehoiuteenistuse põhja osakond

+372 5304 0065

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

                            Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 9:21 AM
To: [email-masked]
Subject: 9-3/294-3 Maardu järv 2025 (002): järg: järg

Tere

Lugupeetud

Edastasime Teile kirja seoses Maardu järvega, et teha ühine kohtumine. 
Leppisime Kliimaministeeriumiga kokku, et see toimuks 27.03 kell 15.00 
Maardu Linnavalitsuses Kallasmaa 1, kohale tuleb ka Keskkonnainvesteeringute 
Keskuse esindaja. Meie poolt on esindatud ka Linnapea. Väga soovime, et 
Transpordiametist oleks ka esindaja olemas.

Ootame selles osas Teie poolset tagasisidet.

Lugupidamisega

Triin Uudeväli

peaspetsialist

Maardu Linnavalitsus

6060876

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.